Επιστροφές & Ακυρώσεις



5.1 ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΛΗΨΗ & ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ

Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.ceramic.gr παρέχει διαρκώς σε εσάς μια ιδιαίτερη συλλογή αντικειμένων στις καλύτερες δυνατές τιμές. Η διαδικασία παραγγελίας είτε για τα εγγεγραμμένα μέλη είτε για τους επισκέπτες είναι απλή και αποτελείται από τα εξής δύο (2) στάδια: i) Τοποθέτηση Παραγγελίας ii) Αναχώρηση Παραγγελίας. Τα εγγεγραμμένα μέλη με την είσοδό τους στον λογαριασμό τους μπορούν να λαμβάνουν αναλυτικότερη πληροφορία –πέραν των παραπάνω σταδίων σχετικά με την παραγγελία τους. Μολονότι λαμβάνουμε κάθε δυνατό μέτρο για την ορθή αναγραφή του χρόνου διαθεσιμότητας των αντικειμένων μας, όπως αυτή εμφανίζεται στο www.ceramic.gr, υπάρχει περίπτωση ένα προϊόν να μην είναι διαθέσιμο εντός του χρόνου παράδοσης ή ακόμα πιο σπάνια να μην είναι τελικώς διαθέσιμο. Στην περίπτωση αυτή θα λάβετε από εμάς μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην διεύθυνση που μας έχετε δηλώσει που θα σας ενημερώνει σχετικά.

5.2 ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Στο www.ceramic.gr μπορείτε να παραγγείλετε είτε ως μέλος είτε ως απλός επισκέπτης. Ενσωματώνουμε λειτουργίες Facebook® Login - Twitter® Login για την διευκόλυνσή των χρηστών μας. Πλοηγηθείτε ελεύθερα στο ηλεκτρονικό κατάστημά μας επιλέξετε τα αντικείμενα της αρεσκείας σας, και τοποθετήστε στο καλάθι αγορών σας. Μπείτε στο καλάθι αγορών σας και, ακολουθώντας τα 'βήματα' που σας υποδεικνύονται προχωρείτε στην παραγγελία σας. Με σκοπό την καλύτερη και αρτιότερη εξυπηρέτηση σας και τη διευκόλυνση των μελλοντικών σας αγορών προτείνουμε να εγγραφείτε ως χρήστης-μέλος του www.ceramic.gr συμπληρώνοντας τα -ελάχιστα δυνατά- στοιχεία που σας ζητούνται στην αντίστοιχη φόρμα εγγραφής. Κάθε αποστολή παραγγελίας σημαίνει ότι έχετε αποδεχτεί τους ισχύοντες όρους χρήσης, οι οποίοι διέπουν τις μεταξύ μας συναλλαγές στο σύνολό τους. Παρακαλούμε ελέγχετε την ορθότητα και την νομιμότητα των στοιχείων που μας παρέχετε για την αποφυγή προβλημάτων στην συνεργασία μας. Η εταιρία -σε καμία περίπτωση- δεν είναι σε θέση να ελέγξει την εγκυρότητα των στοιχείων που οικιοθελώς και αποκλειστικά κατά δήλωσή σας, μας γνωστοποιείτε. Κατόπιν της αποστολής της παραγγελίας σας, λαμβάνετε αυτοματοποιημένο μήνυμα, στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μας έχετε δηλώσει, με όλα τα στοιχεία της παραγγελίας που έλαβε η εταιρεία μας από εσάς. Το μήνυμα αυτό σας ενημερώνει και για το δεύτερο στάδιο που ακολουθεί κατά την αποστολή της παραγγελίας σας. Όλες οι παραγγελίες παραλαμβάνονται από εμάς, με την επιφύλαξη ελέγχου και επιβεβαίωσης της διαθεσιμότητας των προϊόντων (ο έλεγχος πραγματοποιείται την αμέσως επόμενη εργάσιμη ημέρα μετά την παραγγελία σας). 5.3 ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Την ημέρα παράδοσης των αντικειμένων της παραγγελίας στην συνεργαζόμενη εταιρία ταχυμεταφορών (σε ειδικές περιπτώσεις στην μεταφορική εταιρία) θα λάβετε αυτοματοποιημένο μήνυμα που θα σας ενημερώνει για: α) την ημέρα και ώρα αναχώρησης β) τον μοναδικό κωδικό ιχνηλάτησης (Tracking number) της παραγγελίας και γ) το αντίστοιχο σύνδεσμο (link) όπου εισάγοντας τον κωδικό μπορείτε να δείτε την πορεία της παράδοσης. Σε περίπτωση που η μεταφορά γίνει με την DPD®, θα ενημερωθείτε τρεις (3) μέρες αργότερα καθώς ο αριθμός αποστολής (tracking number) αλλάζει από τη στιγμή που παραδίδεται από την εταιρία που συνεργάζεται με την DPD® στην Ελλάδα.

5.4 ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ / ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

5.4.1 ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ

Ο πελάτης έχει δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας και σύμφωνα με τον νόμο 2251/1994. Στην περίπτωση αυτή αποστέλλετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) στην διεύθυνση που θα μας ενημερώνετε σχετικά. Το προϊόν ή τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν στην αρχική τους κατάσταση και συσκευασία. Τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος βαρύνουν συνολικά και αποκλειστικά τον πελάτη.

5.4.2 ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

To www.ceramic.gr λαμβάνει όλα τα δυνατά μέτρα ώστε τα προϊόντα να συσκευάζονται κατάλληλα και προσεκτικά, προκειμένου να φθάσουν σε εσάς χωρίς φθορές. Όλα μας τα προϊόντα μας είναι εύθραυστα ή/και ευαίσθητα. Αγοράζοντας από το www.ceramic.gr, είστε ασφαλισμένοι για οποιαδήποτε φθορά έχουν υποστεί μέρος ή το σύνολο των προϊόντων που έχετε παραγγείλει. Σε περίπτωση διαπίστωσης φθοράς ισχύουν τα ακόλουθα: Στο ceramic.gr λαμβάνουμε όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλούς μεταφοράς και αποθήκευσης. Σε περίπτωση που εντός 14 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας σας από τον μεταφορέα, διαπιστώσετε φθορά σε προϊόν ή τμήμα του τότε αποστέλλετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (επισσυνάπτοντας φωτογραφία του φθαρμένου προϊόντος) στην διεύθυνση info@ceramic.gr στο οποίο μας ενημερώνετε για το πρόβλημα και ταυτόχρονα μας δηλώνετε ποια από τις παρακάτω προτεινόμενες ενέργειες προτιμάτε:
α) Aντικατάσταση. Στην περίπτωση αυτή, πληρώνετε μόνο τα έξοδα επανάληψης αποστολής του/των προϊόντος(των) που έχουν υποστεί ζημιά.
β) Έκδοση εκπτωτικού κουπονιού ίσης αξίας με το/τα φθαρμένο/α προϊόν/τα για χρήση σε μελλοντικές αγορές.
γ) Επιστροφή της αξίας του/των φθαρμένου/ων προϊόντος/ων στην κάρτα σας.
Η τήρηση ή μη των ανωτέρω προθεσμιών των 14 ημερών πιστοποιείται από την ημερομηνία παραλαβής του δέματος.